Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

Újra Superbrands díjas az ELTE

Hírek

-

2020.07.30

Az ELTE 2020-ban is megőrizte korábbi biztos helyét a magas szintű szakmaiságot hiteles megjelenéssel ötvöző, kiváló magyar brandek között. 

A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi Superbrands program mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegyet hozott létre, amelyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek. 

A bizottság döntése alapján az Eötvös Loránd Tudományegyetem 2020-ban is jogosult a Superbrands védjegy viselésére. Egyetemünk ezzel nyolcadik alkalommal kapta meg a tevékenységét elismerő címet: 2011, 2012, 2013, 20162017, 2018 és 2019 után az idei évben is kiemelkedett a versenytársak közül.

A díj pozitív visszajelzés az ELTE-n folyó munka magas szakmai minőségéről,

eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést is jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, összegyűjtve a piacon lévő legkiválóbb fogyasztói márkákat. Védjegyük Magyarországon 15 éve ismeri el a kimagasló márkaminőséget és a márkaépítésbe fektetett munkát, segítve ezzel a piaci versenyben a fogyasztói döntést is.

Forrás: elte.hu

Megjegyzések0

Nincs jogosultsága a megtekintéshez, illetve megjegyzés írásához.Kérjük, jelentkezzen be.

Javasolt cikkek

Hírek

Nyugdíjas Klub - 2026. I. félévi programterv

IV

Ildikó Világi

10 december

Hírek

Közép-Európa népességtörténete kr. e. 2200-1500 között

egy tag profilképe

ELTE Alumni

02 december

Hírek

Megjelent az ELTE Legendák 2.

egy tag profilképe

ELTE Alumni

19 november