Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

Megjegyzések0

Nincs jogosultsága a megtekintéshez, illetve megjegyzés írásához.Kérjük, jelentkezzen be.

Javasolt cikkek

Beszámolók

Idegen Nyelvi és Irodalmi Tanszék Alumni rendezvénye

egy tag profilképe

Judit Pálfalvi

11 június

Beszámolók

Címvédés a XVI. Alumni Kupán - pingpong és foci

egy tag profilképe

Alumni Központ

02 június

Beszámolók

ELTE Alumni Get Together Madridban és Isztambulban

AI

Alumni International

29 május