Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

kedvel
231 megtekintéss megtekinté
Ossza meg

Megjegyzések0

Megtekintéshez, vagy megjegyzés hozzáadásához kérjük, jelentkezzen be!

Javasolt cikkek

Beszámolók

Egyetem megnyitja kapuit: Trefort-kert 2024

egy tag profilképe

Alumni Központ

26 április

Beszámolók

ELTE Sikerek: Erdei Anna

egy tag profilképe

Alumni Központ

19 április

Beszámolók

Szakmai délután és alumni találkozó a Magyar mint Idegen Nyelv Tanszéken

egy tag profilképe

Bölcsészettudományi Kar ELTE

16 április