Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

Megjegyzések0

Nincs jogosultsága a megtekintéshez, illetve megjegyzés írásához.Kérjük, jelentkezzen be.

Javasolt cikkek

Beszámolók

Farewell Event és budapesti Alumni Találkozó

egy tag profilképe

Alumni Központ

18 augusztus

Beszámolók

Nyári diplomaosztó játék 2025 - eredményhirdetés

egy tag profilképe

Alumni Központ

15 augusztus

Beszámolók

Nyári diplomaosztók 2025 - TTK, IK, PPK, GTK

egy tag profilképe

Alumni Központ

06 augusztus