Vissza a hírekhez
Következő cikk Korábbi cikk

Újra Superbrands díjas az ELTE

Hírek

-

2020.07.30

Az ELTE 2020-ban is megőrizte korábbi biztos helyét a magas szintű szakmaiságot hiteles megjelenéssel ötvöző, kiváló magyar brandek között. 

A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi Superbrands program mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegyet hozott létre, amelyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek. 

A bizottság döntése alapján az Eötvös Loránd Tudományegyetem 2020-ban is jogosult a Superbrands védjegy viselésére. Egyetemünk ezzel nyolcadik alkalommal kapta meg a tevékenységét elismerő címet: 2011, 2012, 2013, 20162017, 2018 és 2019 után az idei évben is kiemelkedett a versenytársak közül.

A díj pozitív visszajelzés az ELTE-n folyó munka magas szakmai minőségéről,

eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést is jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, összegyűjtve a piacon lévő legkiválóbb fogyasztói márkákat. Védjegyük Magyarországon 15 éve ismeri el a kimagasló márkaminőséget és a márkaépítésbe fektetett munkát, segítve ezzel a piaci versenyben a fogyasztói döntést is.

Forrás: elte.hu

129 megtekintés Visites

1 kedvel

Megjegyzések0

Nincs jogosultsága a megtekintéshez, illetve megjegyzés írásához.Kérjük, jelentkezzen be.

Javasolt cikkek

Hírek

Dugonics András az első igazi magyar regény írója

egy tag profilképe

Alumni Központ

19 október

Hírek

Ingyenes informatikai alkotószakkörök gyerekeknek

egy tag profilképe

Alumni Központ

16 október

Hírek

A hálózatok Narniája – Barabási Albert-László a Ludwigban

egy tag profilképe

Alumni Központ

13 október