Vissza a hírekhez
Következő cikk
Korábbi cikk

The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood

Beszámolók

-

2020.10.29

Sajnáljuk, ezek a tartalmak nem érhetők el Magyar alatt

The first results of the doctoral research of Boglárka Vekety (Doctoral School of Education) with her supervisors, Zsófia Garai-Takács (Institute of Education) and Alexander Logemann (Institute of Psychology) on the effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood were published in the International Journal of Behavioral Development.

Megjegyzések0

Nincs jogosultsága a megtekintéshez, illetve megjegyzés írásához.Kérjük, jelentkezzen be.

Javasolt cikkek

Beszámolók

Egyetemi címeres pólókampány 2025 - Köszönjük!

egy tag profilképe

ELTE Alumni

04 november

Beszámolók

XIV. Nyugdíjas Alumni Találkozó

egy tag profilképe

ELTE Alumni

31 október

Beszámolók

Nemzetek estjei: India

egy tag profilképe

ELTE Alumni

14 október